En chans till

Hej! 
 
Efter fyra år kommer jag tillbaka till mitt lilla underland. Jag är 21 år nu och studerar på högskolan. Bra va? Efter många utmaningar som jag själv och livet skapar så är jag här. och min idé är att dela min berättelse med bloggen om hur det ser ut i mitt liv, hur jag känner mig och många vanliga saker precis som andra tjejer i min ålder sysselsätta med. 
 
En sak måste jag säga: Mitt smeknamn i bloggen är TynnieT. Jag vill hålla lite del av mitt liv till mig själv så jag ska inte dela med er om mina personliga uppgifter. Ni känner bara TynnieT som finns på thewonderlandoftynnie.blogg.se . En tjej som är 21 år med många drömmar och vänta på nya utmaningar som livet erbjuder. En glad tjej med bra självförtroende. 
 
Välkommen in till mitt underland med vanliga, nya berättelser som är skriven av mig TynnieT om saker omkring mig, mina tankar och min värld med fullt av färgglada berättelser. 
 
Vi hörs ♥!
 
Om du har tid, spela Pokémon Go 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0